2010. május 29., szombat

Teniszpálya torta


Megint csak képek, remélem nem rójátok fel nekem a szűkszavúságomat.

Annyit azért csak ide írok, hogy a hálót írókázáshoz használt tojáshabból csináltam. 1 tojásfehérjéhez 1/2 teáskanálnyi citromlevet és 150 g szitált porcukrot adtam, jó kemény habbá veretem. Sütőpapírra megrajzoltam a rácsot, megfordítottam a sütőpapírt, hogy a ceruza ne fesse meg a habot. Vágtam 2 hosszabb rudat hurkapálcából mint a háló magassága, ezek lettek az oszlopok. Ezt először körbevontam a tojáshabbal, kivéve a túllógó részt (ezt szúrtam száradás után a tortába), majd rátettem a rajzolt rács szélére, ezután berácsoztam az egészet. Száradnia kell egy napot. Jótanács : csináljunk többet, mert mikor vesszük le a sütőpapírról könnyen eltörhet (nekem is eltört egy, még jó, hogy 2-őt csináltam).

Na a végén nem is lett ez olyan szűkszavú bejegyzés:D.

17 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Ez gyönyörű!

egycsipet írta...

Nagyon szép! :)

mariam írta...

Nagyon jópofa!!! Ügyes vagy!!! :-)

Süti Bazár írta...

Jesszusom, ez megint profi munka. Annyira ügyes vagy, hihetetlen :))

Orsi írta...

De vagány! Ez a szín nagyon jó és gondolom élőben még szebb!Grat!

Kiskukta írta...

Wise Lady, Egycsipet, Marica, Yasmine köszönöm!

Orsi, jól gondolod, élőben szebb, de hát az én kis gépemmel örülök ha ezt kihozom belőle:D Köszi!

Orsi írta...

Na hát ezzel én is így vagyok.
De így is gyönyörű!

Limara írta...

Csodaszép! :)

Brigitta írta...

Zseniális!!!

Kata írta...

Hihetetlenül ügyes vagy, gratulálok:)

Gál Edith írta...

FANTASZTIKUS!!!!

Kiskukta írta...

Köszönöm!:)

margit2 írta...

Ezt itt is meg kell dicsérnem, nagyon tetszik!!! :-)

Kiskukta írta...

Köszönöm!

Névtelen írta...

Kedves Kiskukta!

El szeretném készíteni a tortádat, de nem tudom, hogy a pálya vonalait, hogy lehet ilyen egyenesre húzni.
Habzsákból rögtön a tortára nyomtad a tojáshabot?

Köszönöm a válaszod: Angi

Kiskukta írta...

Kedves Angi! Ne haragudj, hogy ilyen későn válaszolok, remélem, azért még időben vagyok.
A körvonalak nem tojáshabból vannak, hanem fondantból sodortam, majd ragasztottam a tortára. De megoldhatod tojáshabból is, akkor azt javaslom, hogy ház csíkot a helyére, utána már könnyebb egyenesen nyomni rá a csíkot.

Unknown írta...

Hol lehet kapni és mennyibe kerül?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails