2010. december 13., hétfő

Tortafűrész

Voltatok már úgy, hogy a piskótát/tortalapot nem igazán sikerült szép egyenletesen elvágni? Én voltam, utánna meg mindig mérgeskedtem. Foglakoztatott a gondolat, hogy bekellene szerezni egy tortafűrészt, de valahogy mindig elmaradt.

Kb. 2 hete férjem Szegeden járt, ahol tudtam, hogy van cukrászkellékes, elküldtem pár dologért, és megkértem nézze meg a tortafűrész árát is. Elmondása szerint nem került sokba, 800 Ft körül , így megvette nekem. Hát nagyon nagyon megvagyok vele elégedve!!!
Ajánlom mindenkinek, aki sok tortát készít azért, mert megkönnyíti, meggyorsítja a munkát, aki ritkán készít annak is, mert elkerülheti a mérgeskedést az elcsúszott vágás miatt.
FMprofesional a márkaneve, Fackelmann forgalmazza, és van hozzá 2 tartalék huzal. Állítható rajta a huzal magassága, így a vágási vastagság, szerintem nagyon jól kilehet használni.

21 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Kiskukta!
Valóban hasznos kellék, nekem már régóta van, csak azzal vágom a piskótát azóta is.

Névtelen írta...

Kiskukta!

Hol van ilyen bolt Szegeden? én sosem tudom elvágni a piskótákat, ezért inkább laponként sütöm, szívesen kipróbálnám ezt a szerkezetet.

köszi!
Ildi

Brigitta írta...

Én is nagyon szeretem,régen meg van már nekem is.

Brigitta írta...

Én a tescóban is mindig látok!

Unknown írta...

Komoly szakma ez a cukrászat, még fürész is szükséges hozzá! :) Bizony aki profi szinten műveli ezt, vagy akár bármi mást, oda eszközök, müszerek kellenek, nem is kevés!
Gratulálok, szerintem sokszor hasznát fogod venni! :))

4Gyerek írta...

puff neki. én eccer jó rég vettem, egyetlen próbát ejtettem vele, de nem jött be. ezek szerint a hiba nálam keresendő ...

Kiskukta írta...

PiciJuci, ezután úgy érzem, hogy én is csak ezzel fogok vágni:)

Ildi, nem ismerem Szegedet, férjem sem, volt aki elvitte őt oda, attól ma nem tudom megkérdezni, de holnap megteszem. Amúgy nyomoztam kicsit, szerintem a Huszár u. 1 sz. alatt kell legyen, de holnap írom meg biztosra.

Birigtta, a Tescoban? Nálunk kicsi Tesco van, itt soha sem láttam, egy nagyba biztos nagyobb a választék. Kösz az infót!

Erika, igen! És sajnos általában nem százas nagyságrendbe kerülnek:(. Köszi!

4gyerek, szerintem jó, és ahogy látom többen is sikerrel használják, talán próbáld meg mégegyszer!

Reka írta...

Hasznald nagyon sokat a tortafureszt, nagyon jo lehet. Nekem az egyik fo gondom a tortakkal kapcsolatban, hogy nem tudom szepen elvagni !!!! Koszi a tippet. Vajon Romaniaban is kaphato?

egycsipet írta...

Igen, igen, szupi kis találmány!
Nagyobb te.coban és ka.serben, sp.rban is kapható! :)

zazálea írta...

én pedig a negatív példa vagyok, nekem sosem sikerült ezzel elvágnom

PiciJuci írta...

Sziasztok!
Azoknak írom akiknek nem sikerült még ennek a hasznos kis szerkentyűnek a sikeres beüzemelése. A titok abban van, hogy a tortalapot egy éles késsel picit metszétek be a kívánt vágófelület mentén körben végig. Akkor nem tépi a piskótát, és szépen végig lehet húzni a tortafűrész damilját.
Mióta így csinálom azóta működik nekem is.

Ottis írta...

Nemrég vettem én is az Ikeából, de még nem próbáltam.Ezek szerint nem olyan egyszerű vele bánni, nem mindenkinek sikerül...
Én is azért vettem, hogy szabályosan, szépen tudjam majd vágni a tortát!

Andi/cuki írta...

Pont ilyennel vágtam ketté a Sacheromat!:-))

Névtelen írta...

Köszi Kiskukta, menéztem a térképet, igen régebben jártam arra,mintha láttam volna egy nagy udvari részben a kapura kiírva, hogy cukrászati kellékek, lehet hogy az lehet az. De akkor nem néztem be, mert azt hittem, hogy csak nagyker, de ha pénteken eljutok szegedig, akkor megnézem.

Mindenkinek köszio a hasznos ötleteket!

Ildi

Timi írta...

Kapható az IKEA-ban is, és ott még olcsóbb is talán! Készletben árulják, a csillagcsöves zsákkal együtt. És ott mindig kapható.

Kiskukta írta...

Köszönöm a lelőhely ötleteket!!!

Reka, nem tudom hol laksz, van Ikea a közelbe? Mert akkor ezek szerint ott is van.

Zazálea, az az igazság, hogy én eddig csak a szokásos tortalapommal próbáltam, azt nagyon jól és szépen vágta, talán piskótánál érdemes bevágni, ahogy Pici Juci írta, meg azt is gyanítom, hogy könnyebben vágja a kicsit már szikkadt (ezen egy napost értek, nem szárazat)piskótát, de ezt csak gyanítom.

Ildi, remélem tényleg az lesz az, ha tudok pontos infót beírom, ígérem.

Névtelen írta...

Erzsike írta... Én már39 éve ilyen okos kellék hiányában kb egy fél méter vastagbabb cérnával vágom el sikeresen a tortalapot.üdv.mindenkinek.Ezzsike

Kiskukta írta...

Erzsike, hallottam már a cérnás módszerről, próbáltam is, nekem nem vált be, ez igen, azért mertem ajánlani. Amiért ezt nagyon jónak tartom, hogy egyforma vastag lapokat lehet vágni a segítségével, és mindegyik lap ugyanakkora lesz, kézzel azért kell a gyakorlás.

sedith írta...

Nekem meg tobb eve van mar, tobbszor nekigyurkoztem, hogy dolgozzak vele, de egyszer sem tudtam elvagni vele a tortat. Bemetszettem a szelet, ugy sem.
Mondjuk, mostanaban inkabb kulon sutom meg a lapokat, mert nem szeretem, hogy morzsalodik, amikor elvagom.
De azt hiszem, megprobalom meg egyszer, ha azt mondod, hogy neked sikerul.

Kiskukta írta...

Sedith, én még sima piskótához nem használtam, azt szerintem nehezebb vele vágni. De a szokásos tortalapomat nagyon jól vágja, és én nagyon örülök neki! Persze ennél is jó ha rendesen kivan hűlve, az meg még jobb ha áll legalább fél napot.

4Gyerek írta...

Megnyugtató, hogy végül nem én vagyok az egyedüli akinél porosodik a kamra felső polcán. Azt hiszem nálam is a piskóta alap volt a hunyó.
Évekkel ezelőtt Brassóban vettem, azt hiszem a Selgrosban.
Ez amúgy Rékának szólt. És ugyanilyen mint amilyen a Kiskukta fotóján van.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails