2010. december 1., szerda

Olvasóim küldték 3

Már nagyon rég tettem fel olvasói képeket (előzőek ITT és ITT), de ez nem azt jelenti, hogy már nem kapok, sőt!!! Elmondhatom, hogy szinte heti szintem megörvendeztettek egy jól sikerült torta/süti képel, köszönöm nektek!!!
Örömmel tölt el, hogy receptjeim használhatóak, sikereket értek el vele, de az is boldoggá tesz, ha csak díszítési ötlettel járulok hozzá egy torta sikeréhez, vagy csak egyszerűen meghozom a kedvet a házi cukrászkodásra.

Nem csak ennyi kép vár a felrakásra, sokkal több, de ma csak ennyit sikerült megszerkesztenem, holnap vagy holnapután folytatom. Elnézést azoktól, akik nem ma kerülnek fel.

És most nézzétek a gyönyörű alkotásokat ami a Ti kezeitek közül került ki. Vannak első torták, van aki már többedszer süt, sőt küld nekem fotót, vannak akik haladók, de mindegyik torta csodaszép, és a lényeg, hogy szeretettel készült, és ez a leglényegesebb.




Enikőnek van egy jókis blogja, ITT megnézhetitek.


A gesztenyetorta nagyon kapós lett, többen elküldtétek nekem az elkészült művet, és eddig csak pozitív visszajelzést kaptam tőletek. A fenti képen látható egy gyönyörű darab! Nagyon jó ötlet hozzá a csokigallér, és praktikusabb is mint a csokilapocskák.

Ehhez pár szót írok, Kata leírta nekem, hogy a jobb alsó tortán a fondant természetes anyagokkal színezte. Az alapot feketeáfonyával, a sötétebb virágokat feketeszederrel, a világosabbakat feketeribizlivel. Nagyon szép lett, és ötletes!






Juditnak is van blogja, sok szép torta került ki a kezei közül, ITT megnézhetitek.



Remélem minden képhez jó nevet írtam, ha nem szóljatok!

9 megjegyzés:

mclahlan írta...

Köszi, hogy felraktál! :-)

Zsiri írta...

Szebbnél szebbek :)

Névtelen írta...

Megtisztelo ,hogy feltetted a tortaimat!Koszonom szepen!Amulok es bamulok,a sok sok csodalatos munkaktol!Gratulalok mindenkinek es sok-sok ilyen csodakat meg!:)
Udv:Kata :)

Kiskukta írta...

Renáta, én köszönöm, hogy megoszthattam!

Zsiri, ugye? Szerintem is!

Kata, örülök nagyon, hogy te is megmutattad nekem a szépséges munkáidat!

Balint Enikő írta...

Köszi Kiskukta a segítségedet!!! :)

Kiskukta írta...

Enikő, nagyon szívesen!:)

Unknown írta...

Szia Kiskukta!

Bocsi, hogy itt kérdezem meg, de a fondantos résznél vmiért nem engedte. Nemrég készültem el a fondanttal, elraktam folpackban pihenni, de csak most derült ki, hogy holnap nem lesz rá szükség, csak később (előreláthatóan egy héten belül). Így becsomagolva meddig tartható el? Nem is a romlandóság, inkább az állaga/falhasználhatósága miatt kérdezem. Vagy majd újat kell csinálnom? Előre is köszi a választ!
Üdv, Niky

Kiskukta írta...

Szia Niky!

Fel tudod hasznalni akar egy honap mulva is, maximum alaposabban, kitartobban kell atgyurjad.

Unknown írta...

Köszi szépen a választ! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails