2011. január 15., szombat

Micimackó-malacka torta



Ez a torta egyéves kislány szülinapjára készült. Rengetek hasonló beállítású torta van fent a neten, lehet nézelődni köztük, ami eltér, mindenhol ott van tigris is. Egyszerűen nem fért rá. Malackát már korábban megcsináltam, helyére is pakoltam ahogy felkerült a lepedő. Érdekessége, hogy éjszaka csináltam, és abba a fényben másként láttam a rózsaszínt, mikor világos lett vettem észre, hogy kicsit hiperpigmentált lett szegény. Utána készítettem Micimackot, középre terveztem volna Tigrist, de őt már oda nem tudtam beszorítani. Malacka már a helyén volt, igazából elmozdítani nem tudtam volna, ezért úgy döntöttem, hogy Tigris most lemarad, nem rontom el a szimmetriát.
Külön kérés volt, hogy ne legyen burkolva fondanttal, így legalább kipróbálhattam már végre a levélcsövet is a szegélynél és a kisvirágok leveleinél.
Belül oroszkrém, ígérem hamarosan jövök a recepttel is.

7 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Nagyon jó pofa lett,lehet hogy nincs tigris,de a többi nagyon jó,ügyes vagy!:-)

Mary írta...

Aranyos lett!:)

Kiskukta írta...

Ditta, Mary köszi!

szindi írta...

Nagyon ízléses lett,gratula!:)

Kiskukta írta...

Szindi, köszönöm!

Edit írta...

Nagyon jó lett! Véletlenül nem fogsz mostanában kung fu panda tortát készíteni? A kisfiam márciusban ünnepli a szülinapját és ez a nagy kedvenc. Megcsinálom, amit már láttam, de sajnos nem vagyok kreatív. Ötletek is jók az elkészítéshez.
Köszi

Kiskukta írta...

Á, nem tudok róla... amúgy a pandát sem olyan nehéz megcsinálni, az is csak medvehttp://kiskukta.blogspot.com/2010/12/jegesmedve-torta.html
Ennél a bejegyzésnél bevan linkelve egy videó a maci készítésről, ez alapján tudsz medvét csinálni, aztán sötétet tapasztasz rá ahová kell, ráraksz egy kis gatyát, akkor már egészen hasonlítana szerintem. Sok sikert!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails